niedziela, 3 maja 2015

Wizerunek internetowy | SOCIAL MEDIA

społeczności na wyciągnięcie palca
Znamy się w rzeczywistości. Czasem rozmawiamy, czasem tylko kiwnięcie głowy na cześć i przejście dalej z wyrazem zajętości. Raczej w szerszych kręgach znajomości jesteśmy niedostępni dla wszystkich w jednakowym zakresie, a czas przemijający rozmydla stare przyjaźnie.

Społeczność internetowa rządzi się innymi prawami. Tam zauważa się większą aktywność, a możliwość publicznych wystawek daje komfort, że nikt nas nie przeoczy. Wygoda, szybkość, dostępność w każdej chwili i możliwość kreowania własnego siebie przez kliknięcia powoduje, że social media stają się ważnym kanałem towarzysko - społecznym, a więzi "znajomych" przechodzą z ławki osiedlowej z piwem w ręce do wirtualnej platformy. Zauważam wiele plusów tzw. social media. Stare znajomości jeszcze ze szkolnych ław odnajdują się po latach i odnawiają a zapomnienie przeradza się w pamięć i kontakt. Wiele spotkań zostaje umówionych wcześniej na facebooku, wiemy co się dzieje w otoczeniu, mamy dostęp do informacji lokalnych i nie tylko wszystko na jednej stronie.

Organizazje, firmy, towarzystwa, grupy również korzystają z zalet platform społecznościowych. Możliwość rozpopularyzowania swoich idei, produktów i przekonanie innych użytkowników do nich skłania wiele firm do zakładnia fanpagy, puszczania krótkich informacji tekstowych na twitterze oraz prowadzenia konta google plus. Obok pozycjonowania stron www i kampani Google Adwords, które skierowane są na widoczność w wyszukiwarce Google, portale społecznościowe ładnie kreują i dają większą widoczność marki w internecie.

Coraz większe grupy internautów zaczynają swoje surfowanie po internecie od facebooka, googla + czy innych społeczności, więc warto pokazać się w nich i wzbudzić w surferach tego typu zainteresowanie przez widoczność i dostępność w social media. 

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej social media są i będą bardzo popularnym środkiem do przeprowadzania różnego rodzaju reklam. Jednak ja jestem bardziej zwolennikiem pozycjonowania stron i działań SEO. Dlatego wiem, że sprawnie przeprowadzony audyt SEO http://www.bielsko.biala.pl/firmy/porady/751/audyt-czyli-sposob-na-sukces jest w stanie zrobić już bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycjonowanie sklepów internetowych jest nadal bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie klientów i ruchu w wyszukiwarce Google. Osobiście bardzo chętnie studiuję wpisy SEO w http://portalpolska.pl/artykul-sukces-wspolczesnego-marketingu-pozycjonowanie-stron-internetowych i jestem mocno z nich szczęśliwa. Należy wiedzieć, iż w skład pozycjonowania witryn wchodzi wiele czynników które muszą działać wspólnie ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli już mowa o portalach społecznościowych, to jakie jest Wasze zdanie na temat influancer marketingu? Natknęłam się ostatnio na agencję https://tearsofjoy.pl/influencer-marketing/, która się w nim specjalizuje i poważnie zastanawiam się nad tym, czy nie skorzystać z jej usług.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie doskonałym kanałem pozyskiwania nowych leadów są kampanie push. Doskonale to zostało opisane w artykule https://push-ad.com/blog/zbieraj-leady-korzystajac-z-powiadomien-web-push/ i muszę przyznać, ze właśnie u mnie te kampanie się świetnie realzizują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałem okazji w żaden sposób robić cokolwiek w social mediach i tym bardziej się reklamować poprzez ten kanał. Za to po przeczytaniu https://e-biznes.pl/jak-pozycjonowac-sklep-internetowy?k=wp&r=2020 wiem już dokładnie że samodzielne pozycjonowanie sklepu internetowego również jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie dziś w social mediach bardzo dużo firm i osób się reklamuje więc na pewno jest to jeden z pożądanych kanałów. Mi także bardzo podoba się to co przeczytałem na stronie http://www.extor.pl/reklamy-na-tik-toku-czym-wyrozniaja-sie-sposrod-innych-platform/ i faktycznie reklamy na Tik Toku mogą być czymś ciekawym.

    OdpowiedzUsuń